Masz pytania? Napisz do Nas!




    Edit Template

    NABÓR NA STANOWISKO - STRAŻNIK

    Blog

    Komendant Straży Gminnej Gminy Stare Babice ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy Strażnika

    w Straży Gminnej Gminy Stare Babice.

                                                                                                                                                           

     

     

     

    SGSB.110.54.2022                                                                                                                                                                                             Stare Babice, dnia 09.03.2022r.

     

     

    Do głównych zadań Strażnika Straży Gminnej będzie należało wykonywanie zadań
    w zakresie 
    ochrony i porządku publicznego na terenie Gminy Stare Babice wynikające z art. 11 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1763) oraz

    w wydanych na jej podstawie rozporządzeniach wykonawczych, a także aktach prawa miejscowego, a  w szczególności:

    • ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych;
    • czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego – w zakresie określonym
      w przepisach o ruchu drogowym;
    • kontrola publicznego transportu zbiorowego – w zakresie określonym w 45 ust. 1 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2021r. poz. 1371 z późn.zm);
    • współdziałanie z właściwymi podmiotami w zakresie ratowania życia i zdrowia obywateli, pomocy w usuwaniu awarii technicznych i skutków klęsk żywiołowych oraz innych miejscowych zagrożeń;
    • zabezpieczenie miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zdarzenia albo miejsc zagrożonych takim zdarzeniem przed dostępem osób postronnych lub zniszczeniem śladów i dowodów, do momentu przybycia właściwych służb, a także ustalenie, w miarę możliwości, świadków zdarzenia;
    • ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej;
    • współdziałanie z organizatorami i innymi służbami w ochronie porządku podczas zgromadzeń i imprez publicznych;
    • doprowadzanie osób nietrzeźwych do izby wytrzeźwień lub miejsca ich zamieszkania, jeżeli osoby te zachowaniem swoim dają powód do zgorszenia w miejscu publicznym, znajdują się w okolicznościach zagrażających ich życiu lub zdrowiu albo zagrażają życiu
      i zdrowiu innych osób;
    • informowanie społeczności lokalnej o stanie i rodzajach zagrożeń, a także inicjowanie
      i uczestnictwo w działaniach mających na celu zapobieganie popełnianiu przestępstw
      i wykroczeń oraz zjawiskom kryminogennym i współdziałanie w tym zakresie z organami państwowymi, samorządowymi i organizacjami społecznymi;
    • konwojowanie dokumentów, przedmiotów wartościowych lub wartości pieniężnych dla potrzeb gminy.

     

    Wymagania konieczne:   

    • posiadane obywatelstwo polskie;
    • ukończenie 21 lat;
    • korzystanie z pełni praw publicznych;
    • posiadanie co najmniej wykształcenia  średniego lub średnie branżowe;
    • posiadanie nienagannej opinii;
    • sprawny pod względem fizycznym i psychicznym;
    • nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego
      i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
    • ma uregulowany stosunek do służby wojskowej.

    Osoby ubiegające się o przyjęcie do pracy w charakterze strażnika podlegają obowiązkowym badaniom lekarskim i psychologicznym.

     

    Wymagania pożądane:

     

    • ukończony kurs podstawowy dla strażników gminnych (miejskich),
    • prawo jazdy kat. B,
    • znajomość regulacji prawnych z zakresu:
    • Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (Dz. U.z 2021 r.poz.1763), a także w wydanych na jej podstawie  przepisów wykonawczych,
    • Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 450 z późn.zm)
    • Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2021 r. poz. 1973 z późn. zm),
    • Ustawa z dnia 20 maja 1971r. Kodeks wykroczeń (Dz.U.z 2021 r.poz. 2008 z późn.zm)
    • dyspozycyjność, punktualność, rzetelność, odpowiedzialność, obowiązkowość, komunikatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole,
    • znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office.

     

     

    Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

     Stanowisko pracy mieści się w budynku biurowym zlokalizowanym w Starych Babicach przy ul. Rynek 21, posiadającym bezpieczne warunki pracy. Jest to budynek jednopiętrowy, przystosowany do  przemieszczania  się osób na  wózkach inwalidzkich. W budynku znajduje się winda dla osób niepełnosprawnych i nie występują bariery architektoniczne w dostępności do pomieszczeń biurowych. Stanowisko pracy związane jest z przemieszczaniem się po terenie gminy oraz pracą w pomieszczeniu biurowym na pierwszym piętrze wewnątrz budynku, obsługą komputera oraz urządzeń biurowych. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.

     

    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnoprawnych w jednostce:

    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Straży Gminnej Gminy Stare Babice, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%.

     

    Wymagane dokumenty i oświadczenia:

    • list motywacyjny – własnoręcznie podpisany,
    • życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (Curriculum Vitae), własnoręcznie podpisany,
    • kopia dowodu osobistego (potwierdzenie obywatelstwa i danych osobowych),
    • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
    • zaświadczenie o ukończeniu kursu podstawowego dla strażników gminnych (miejskich) opcjonalnie (jeżeli osoba posiada),
    • kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia),
    • oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
    • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • inne dokumenty np.: referencje potwierdzające kwalifikacje i umiejętności,
    • zgoda na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).

     

     

    Osoby zainteresowane prosimy o składanie  kompletu dokumentów

    w terminie  od 14- 25 marca 2022 r.

     do Straży Gminnej Gminy Stare Babice

    Sekretariatu (pok. 45) 

    Lub przesłać pocztą na adres:

    Straży Gminnej Gminy Stare Babice,

    05-082 Stare Babice,

    ul. Rynek 21

     z dopiskiem na kopercie: „Nabór na Strażnika Straży Gminnej

    (Decyduje data wpływu)

     

    Dokumenty, które wpłyną do Urzędu powyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

    Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.

    Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.stare-babice.waw.pl),  na tablicy informacyjnej  w siedzibie Straży Gminnej oraz Urzędzie Gminy Stare Babice.

     

      Uwaga:

     

    Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119), informuję, że:

    • Komendant Straży Gminnej Gminy Stare Babice jest administratorem  danych osobowych ubiegających się o zatrudnienie w Straży Gminnej Gminy Stare Babice;
    • kontakt do Inspektora Ochrony Danych: Urząd Gminy Stare Babice, tel. (22) 722-53-92, e-mail: ;
    • dane osobowe w zakresie określonym w art. 221 kodeksu pracy  będą  przetwarzane  w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników Urzędu, na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą;
    • pozyskane dane będą przechowywane przez okres trzech  miesięcy po zakończeniu rekrutacji i zatrudnieniu osoby wyłonionej w wyniku naboru (lub do momentu odbioru dokumentów przez kandydata po zakończonej rekrutacji), a następnie oferty złożone przez kandydatów zostaną komisyjnie zniszczone. Protokoły z posiedzeń Komisji do spraw naboru posiadają kategorię archiwalną A, natomiast pozostała dokumentacja przebiegu procesu rekrutacji jest przechowywana przez okres 5 lat, a następnie, po uzyskaniu zgody Archiwum Państwowego – brakowana (niszczona);
    • dane nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa;
    • przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do własnych danych, prawo do sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania;
    • może Pani/Pan w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych, co będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrywania Pańskiej kandydatury na późniejszym etapie rekrutacji;
    • przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych;
    • podanie danych wskazanych w ogłoszeniu o naborze jest obligatoryjne, a
      w pozostałym zakresie – dobrowolne. Niepodanie danych obligatoryjnych skutkuje brakiem rozpatrzenia kandydatury.

     

    Andrzej Karpiński

     

    Komendant Straży Gminnej

     

    Ostatnie wpisy

    Pomoc

    Potrzebujesz pomocy? Naciśnij przycisk poniżej, aby zadzwonić na NUMER ALARMOWY

     

    Straż Gminna Stare Babice

    Kontakt

    Komendant przyjmuje interesantów w każdy poniedziałek w godzinach 13.00 – 16.00

    © 2025 Straż Gminna Stare Babice | Realizacja Digital Best Solutions & PandaCode

    Przejdź do treści