Masz pytania? Napisz do Nas!




    Edit Template

    NABÓR NA STANOWISKO - STRAŻNIK

    Blog

    Komendant Straży Gminnej Gminy Stare Babice ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy Strażnika

    w Straży Gminnej Gminy Stare Babice.

                                                                                                                                                           

     

     

     

    SGSB.110.54.2022                                                                                                                                                                                             Stare Babice, dnia 09.03.2022r.

     

     

    Do głównych zadań Strażnika Straży Gminnej będzie należało wykonywanie zadań
    w zakresie 
    ochrony i porządku publicznego na terenie Gminy Stare Babice wynikające z art. 11 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1763) oraz

    w wydanych na jej podstawie rozporządzeniach wykonawczych, a także aktach prawa miejscowego, a  w szczególności:

    • ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych;
    • czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego – w zakresie określonym
      w przepisach o ruchu drogowym;
    • kontrola publicznego transportu zbiorowego – w zakresie określonym w 45 ust. 1 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2021r. poz. 1371 z późn.zm);
    • współdziałanie z właściwymi podmiotami w zakresie ratowania życia i zdrowia obywateli, pomocy w usuwaniu awarii technicznych i skutków klęsk żywiołowych oraz innych miejscowych zagrożeń;
    • zabezpieczenie miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zdarzenia albo miejsc zagrożonych takim zdarzeniem przed dostępem osób postronnych lub zniszczeniem śladów i dowodów, do momentu przybycia właściwych służb, a także ustalenie, w miarę możliwości, świadków zdarzenia;
    • ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej;
    • współdziałanie z organizatorami i innymi służbami w ochronie porządku podczas zgromadzeń i imprez publicznych;
    • doprowadzanie osób nietrzeźwych do izby wytrzeźwień lub miejsca ich zamieszkania, jeżeli osoby te zachowaniem swoim dają powód do zgorszenia w miejscu publicznym, znajdują się w okolicznościach zagrażających ich życiu lub zdrowiu albo zagrażają życiu
      i zdrowiu innych osób;
    • informowanie społeczności lokalnej o stanie i rodzajach zagrożeń, a także inicjowanie
      i uczestnictwo w działaniach mających na celu zapobieganie popełnianiu przestępstw
      i wykroczeń oraz zjawiskom kryminogennym i współdziałanie w tym zakresie z organami państwowymi, samorządowymi i organizacjami społecznymi;
    • konwojowanie dokumentów, przedmiotów wartościowych lub wartości pieniężnych dla potrzeb gminy.

     

    Wymagania konieczne:   

    • posiadane obywatelstwo polskie;
    • ukończenie 21 lat;
    • korzystanie z pełni praw publicznych;
    • posiadanie co najmniej wykształcenia  średniego lub średnie branżowe;
    • posiadanie nienagannej opinii;
    • sprawny pod względem fizycznym i psychicznym;
    • nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego
      i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
    • ma uregulowany stosunek do służby wojskowej.

    Osoby ubiegające się o przyjęcie do pracy w charakterze strażnika podlegają obowiązkowym badaniom lekarskim i psychologicznym.

     

    Wymagania pożądane:

     

    • ukończony kurs podstawowy dla strażników gminnych (miejskich),
    • prawo jazdy kat. B,
    • znajomość regulacji prawnych z zakresu:
    • Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (Dz. U.z 2021 r.poz.1763), a także w wydanych na jej podstawie  przepisów wykonawczych,
    • Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 450 z późn.zm)
    • Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2021 r. poz. 1973 z późn. zm),
    • Ustawa z dnia 20 maja 1971r. Kodeks wykroczeń (Dz.U.z 2021 r.poz. 2008 z późn.zm)
    • dyspozycyjność, punktualność, rzetelność, odpowiedzialność, obowiązkowość, komunikatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole,
    • znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office.

     

     

    Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

     Stanowisko pracy mieści się w budynku biurowym zlokalizowanym w Starych Babicach przy ul. Rynek 21, posiadającym bezpieczne warunki pracy. Jest to budynek jednopiętrowy, przystosowany do  przemieszczania  się osób na  wózkach inwalidzkich. W budynku znajduje się winda dla osób niepełnosprawnych i nie występują bariery architektoniczne w dostępności do pomieszczeń biurowych. Stanowisko pracy związane jest z przemieszczaniem się po terenie gminy oraz pracą w pomieszczeniu biurowym na pierwszym piętrze wewnątrz budynku, obsługą komputera oraz urządzeń biurowych. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.

     

    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnoprawnych w jednostce:

    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Straży Gminnej Gminy Stare Babice, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%.

     

    Wymagane dokumenty i oświadczenia:

    • list motywacyjny – własnoręcznie podpisany,
    • życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (Curriculum Vitae), własnoręcznie podpisany,
    • kopia dowodu osobistego (potwierdzenie obywatelstwa i danych osobowych),
    • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
    • zaświadczenie o ukończeniu kursu podstawowego dla strażników gminnych (miejskich) opcjonalnie (jeżeli osoba posiada),
    • kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia),
    • oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
    • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • inne dokumenty np.: referencje potwierdzające kwalifikacje i umiejętności,
    • zgoda na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).

     

     

    Osoby zainteresowane prosimy o składanie  kompletu dokumentów

    w terminie  od 14- 25 marca 2022 r.

     do Straży Gminnej Gminy Stare Babice

    Sekretariatu (pok. 45) 

    Lub przesłać pocztą na adres:

    Straży Gminnej Gminy Stare Babice,

    05-082 Stare Babice,

    ul. Rynek 21

     z dopiskiem na kopercie: „Nabór na Strażnika Straży Gminnej

    (Decyduje data wpływu)

     

    Dokumenty, które wpłyną do Urzędu powyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

    Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.

    Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.stare-babice.waw.pl),  na tablicy informacyjnej  w siedzibie Straży Gminnej oraz Urzędzie Gminy Stare Babice.

     

      Uwaga:

     

    Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119), informuję, że:

    • Komendant Straży Gminnej Gminy Stare Babice jest administratorem  danych osobowych ubiegających się o zatrudnienie w Straży Gminnej Gminy Stare Babice;
    • kontakt do Inspektora Ochrony Danych: Urząd Gminy Stare Babice, tel. (22) 722-53-92, e-mail: ;
    • dane osobowe w zakresie określonym w art. 221 kodeksu pracy  będą  przetwarzane  w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników Urzędu, na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą;
    • pozyskane dane będą przechowywane przez okres trzech  miesięcy po zakończeniu rekrutacji i zatrudnieniu osoby wyłonionej w wyniku naboru (lub do momentu odbioru dokumentów przez kandydata po zakończonej rekrutacji), a następnie oferty złożone przez kandydatów zostaną komisyjnie zniszczone. Protokoły z posiedzeń Komisji do spraw naboru posiadają kategorię archiwalną A, natomiast pozostała dokumentacja przebiegu procesu rekrutacji jest przechowywana przez okres 5 lat, a następnie, po uzyskaniu zgody Archiwum Państwowego – brakowana (niszczona);
    • dane nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa;
    • przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do własnych danych, prawo do sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania;
    • może Pani/Pan w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych, co będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrywania Pańskiej kandydatury na późniejszym etapie rekrutacji;
    • przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych;
    • podanie danych wskazanych w ogłoszeniu o naborze jest obligatoryjne, a
      w pozostałym zakresie – dobrowolne. Niepodanie danych obligatoryjnych skutkuje brakiem rozpatrzenia kandydatury.

     

    Andrzej Karpiński

     

    Komendant Straży Gminnej

     

    Ostatnie wpisy

    • All Post
    • Aktualności
    • Polecane
    • Strażnicy

    Pomoc

    Potrzebujesz pomocy? Naciśnij przycisk poniżej, aby zadzwonić na NUMER ALARMOWY

     

    Straż Gminna Stare Babice

    Kontakt

    Komendant przyjmuje interesantów w każdy poniedziałek w godzinach 13.00 – 16.00

    © 2025 Straż Gminna Stare Babice | Realizacja Digital Best Solutions & PandaCode

    Przejdź do treści